tisdag 24 april 2012

Änglar finns.......

Tänk, nu har vi både varmt och kallt vatten inne! Kan gå på toa och duscha, diska, tvätta sig. Sådana självklara saker som finns i stan som vi blev helt överlyckliga över på vårt Shamanya.

Dessutom är elen säkrad med automatsäkringar, jordfelsströmbrytare, nya kablar mm både i huset och i verktygsboden. Änglarna har funnits där för att skydda oss fram tills allt detta var klart. Det bara måste ha varit så! Kontakten som har används flitigt till det mesta var helt oisolerad och indragen in till proppskåpet i ett ,otroligt nog, järnrör som dessutom lutade inåt. Så varmt tack alla änglar för att ni såg till att vi inte "blev stående" eller att hela vår dröm gick upp i rök!!
 "Din skyddsängel vakar över dina steg och skänker dig lycka och trygghet på livets väg"


Projekten går vidare och 100 meter av 200 meter staket är uppsatt så nu snart lille här Tofs kan du sträcka ut.

Mitt egna lilla projekt får vänta lite grann även om det kliar såååå i fingrarna! Har redan allt klart för mig hur jag vill ha det och hur det ska se ut. Min egen lilla verksamhet min egen lilla borg. Om jag får som jag vill ska detta lilla näste ha ett helt annat innehåll än idag och sjuda av liv nästa sommar.
Tänkte smita ifrån boningshusets renovering lite då och då och börja så smått att förändra och skapa ännu en del av vårt Shamanya. Min alldeles egna lilla del. Ska bli så kul och detta kommer vara en del av mig, vad jag står för och vad jag vill!



Varm kram till er alla,
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar